"No makeup" makeup

Blev inspirerad av en youtube video som den fantastiska Lisa Eldridge har gjort där hon lägger en "No makeup makeup", dvs en makeup för vardagen där man inte ser sminkad ut.

Så här sminkar jag mig för det mesta för skolan eller jobbet när jag inte har tid på morgonen men ändå vill se fräsch och pigg ut.





PRODUKTER

Bas:
Skin79 Super Beblesh Balm Triple Founctions BB Cream 
Make Up Store Cover All Mix
Garnier Anti dark circles roll on concealer
IsaDora Anti Shine Mattifying Powder
Rouge från Coastal Scents 10 Color Blush Palette

Ögon:
IsaDora Eye Brow Pencil
ELF Eyelid Primer
ELF Duo Eye Shadow Cream (ljuslila färg) 
Ljuslila ögonskugga från Coastal Scents 26 Neutral Palette
Oriflame Endless Lash Mascara
Yves Rocher kajalpenna Brun

Läppar:
ELF Mineral Lipstick Nicely Nude


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: jag tror att den är köpt på hallbergs guld :)

2012-01-15 @ 10:35:41
URL: http://emma-ls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0