GlossyBox Januari 2012

Idag kom äntligen min GlossyBox! Har längtat så efter den här lilla rosa skönheten. Innehållet den här månaden är hur bra som helst! Jag är så glad att den håller upp och till och med överstiger den standarden som sattes av den första boxen i december, bra jobbat team GlossyBox!!

Denna månad är boxen klassiskt rosa istället för röd som den var i december (julboxen)





INNEHÅLLET


EN NÄRMARE TITT PÅ ALLA PRODUKTER:

Matrix Biolage Colorcarethérapie Shampoo & Conditioner

Detta är ett helt nytt schampo och balsam från Matrix som ska vara extra skonsamt mot håret, har ett lågt PH-värde och innehåller botaniska ingredienser. Finns att köpa i frisörsalonger. Båda flaskorna är 50 ml och priset för orginalstorleken 250 ml är 169:-

Murad Exfoliating Blemish Treatment Gel

Denna produkt förebygger och behandlar orenheter och utslag. Innehåller bland annat lakrits och aloe vera.
Har aldrig hört talas om detta märke förut så det ska bli spännande att testa.
Flaskan är 30 ml och priset för orginalstorleken 100 ml är 780:- (WHAT!!? Hoppas på underverk för det priset!)

Deborah Lippmann Razzle Dazzle Mini Nail Varnish

Snacka om att jag blev glad när jag öppnaden min GlossyBox och såg ett nagellack!! Inte vilket nagellack som helst utan ett från Deborah Lippmann! HURRA! Man fick även med en "The stripper to go", en praktisk nagellacksborttagare i form av en vante som man kan ha med sig på resor eller ha i handväskan.
Nagellacket är en miniflaska, vet ej hur mycket innehållet är på men orginalstorleken 15 ml kostar 183:-

Eyeko Fat Eye Stick

En krämig ögonskuggspenna som kan användas till många olika saker. Färgen (Charcoal) är en aning mörk för att jag ska använda den som ögonskugga men som en mjuk och fin eyeliner blir den perfekt!
Detta är inget prov utan en fullstorlek som kostar 139:- Den är alltså värd lika mycket som en hel GlossyBox kostar =)

Rituals Foaming Shower Gel Sensation

Detta är en lyxig duschkräm som förvandlas från gel till skum när den kommer i kontakt med vatten.
Har aldrig provat detta märke heller så det ska bli spännande att testa. Kan säga redan nu att den luktar himmelskt gott! Även detta är en produkt i fullstolek och den är värd 85:-


Detta var allt i månadens GlossyBox. Jag är så nöjd med innehållet i boxen, ska bli jätteroligt att testa varenda produkt! Jag tycker nog att denna box är bättre än decemberboxen!

Bäst den här månaden: Svårt att välja en favorit då jag gillar alla produkter men som en sann nagellacksnörd så måste jag nog säga Razzle Dazzle från Deborah Lippmann och det faktum att man fick två fullstorlek-produkter denna månad är riktigt riktigt roligt!

BETYG: 5/5

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar boxen fick den idag. Är jätte nöjd :)

2012-02-01 @ 17:04:27
URL: http://www.annasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0