Tips för torra vinterhänder - Crabtree & Evelyn Hand Recovery



En av de jobbigaste sakerna med vintern är att huden blir så uttorkad, speciellt händerna. Jag använder alltid handkrämer men ibland behöver man något extra för att ta hand om händerna när de är som torrast.

En produkt som jag upptäckte denna vinter är Hand Recovery från det amerikanska märket Crabtree & Evelyn.
Det är en handskrubb som tar bort det döda hudcellerna och återfuktar händerna omedelbart.
Händerna blir verkligen mjuka och lena och på en gång! En riktig livräddare! Kan varmt rekommendera denna produkt till alla er som har problem med torra händer eller för er som vill ge händerna en lyxig behandling ett par gånger i veckan. 

Jag fyndade denna på Kicks julrea för endast 50:- Den finns att köpa hos Eleven för 149:- 

Kommentarer
Postat av: siv

Hej

vart kan jag köpa naked pallet 2 för ett bra pris? gärna utan tull och frakt =)

2012-02-01 @ 22:56:00
Postat av: Aida

Hej! Önskar att jag visste! Jag vill jättegärna köpa den men har inte hittat den på någon onlineshop som skickar till Sverige. hör av mig om jag hittar den :)

2012-02-01 @ 23:10:17
Postat av: Anonym

jaa hoppas den kommer snart, :) men http://www.urbandecay.com/ fraktar alltså inte till sverige?

2012-02-02 @ 10:32:00
Postat av: Aida

Nej tyvärr inte!! Håll utkik på beautybay.com. De har urban decay och erbjuder ofta fri frakt till sverige.

De har faktiskt fri frakt just nu men tyvärr ingen Naked 2 än!

2012-02-02 @ 10:33:58
URL: http://aidalovesmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0