GlossyBox till Sverige!



Blev så glad idag när jag läste på Fröken Rosas blogg att GlossyBox kommer till Sverige! 
Om ni inte vet vad GlossyBox är så kan man kortfatta det som en månadsprenummeration, varje månad får man hem ett paket med fem lyxiga skönhetsprodukter i mindre format. 

Jag har önskat att detta ska komma till Sverige ända sen jag såg den första GlossyBox lådan som lanserades i Storbritannien i maj. Om ni vill se hur en GlossyBox kan se ut så kika på Youtube klibbet här nedanför, denna video visar den första GlossyBox som var helt fantastisk eftersom det var den första och de ville locka till sig nya kunder. Man fick bland annat en NARS Illuminator i fullstorlek!

Jag har kikat på alla boxar som GlossyBox har skickat ut i England och jag måste säga att jag är imponerad! Alla månader är inte fantastiska såklart men de flesta lådorna har varit riktigt bra. 
På den här bloggen kan ni se hur lådan såg ut i juli. Riktigt imponerande i mina ögon i alla fall =)

Ser verkligen fram emot att få min första GlossyBox! Hoppas den lanseras riktigt riktigt snart!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0