Smink från London!


Den enda shoppingen som blev av under resan var sminkshoppingen! (den viktigaste shoppingen såklart!)
Jag drog in min stackars sambo i varenda sminkaffär jag såg =)

Jag var dock duktig och köpte bara sånt som jag verkligen ville ha eller som jag har varit nyfiken på länge.


Vi kom fram till att det måste bli en till resa till London snart, en riktig shoppingresa. Under den här resan var vi så trötta efter att ha sprungit runt och tittat på alla sevärdheter så det fanns inte någon energi över till shopping.
Men jag fick tag på några godsaker i alla fall =) 



Urban Decay Naked Palette
Den här rackaren var svår att hitta måste jag säga! Till slut blev jag tipsad att gå till House of Fraiser och där fanns den! HURRA HURRA!


Så fin!! Man får en mini primer potion och en ögonskuggsborste med i paletten.

Sleek Storm Palette

Den dåliga bilden visar inte hur snygga dessa färger är! Här finns alla färger för både en dag- och nattlook. Lovley!

De andra små godbitarna som jag fick med mig är:

Revlon 12 hour eyeshadow quad i färgen 05 Blushed Wines
Revlon Colorstay Under Eye Concealer
Top Shop skin tint
Top Shop polish i färgen Iced coffee (ett fantastiskt fint Lip tint)
2 Barry M Dazzle Dusts i färgerna 100 och 3 (en guldbrun och en guldrosa)

Jag köpte även två fina läppstift från Revlon som har drunknat i någon av mina väskor, får lägga upp en bild på dem senare när jag lyckas gräva fram dem =)

Det var allt jag köpte! Målet var att få tag på Naked palette och efter det var jag ganska nöjd så köpen blev inte så många som jag hade planerat från början.

Men det betyder att jag med gott samvete kan handla lite fler godsaker här hemma =)

♥ Aida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0