Sigma Beauty

Vill tipsa om ett företag som säljer riktigt bra sminkborstar.
Företaget heter Sigma Beauty, är baserat i USA och drivs av en tjej som heter Simone.
De tillverkar och säljer borsta av hög kvalitet men till ett bra pris. 

Borstarna säljs individuellt och kostar mellan 9-19 dollar styck, det blir ca 60 - 125 kr.
Man kan också köpa färdiga kit som de har satt ihop. Det finns många olika kombinationer att välja mellan.
jag har köpt följande:

Sigma Face and Eyes kit. Pris: 54$

Här får du 6 borstar, 3 för ögonen och 3 för ansiktet. Det här var det första kitet jag köpte och det var en bra bas att börja med. Hög kvalitet, mjuka härliga borstar. Lätta att använda och lätta att rengöra. Läs mer om detta kit HÄR



Travel Kit Naughty in Black 49$

På grund av mitt jobb som tågvärd reser jag mycket och sover borta på hotell en hel del. Därför investerade jag i detta fina resekit. 
Det består av sju borstar, fyra för ansiktet och tre för ögonen. Dessa är också hög kvalitet, har inte något negativt att säga om dem! Du får alla borsta du kan tänkas behöva samt ett jättefint fodral att förvara dem i. Läs mer HÄR



Flat Top Synthetic Kabuki - F80

Den här borsten är mitt senaste köp från Sigma. Den kommer från deras senaste serie av borstar som de kallar Sigmax. 
F80 är min absoluta favorit borste! Den är såååå mjuk, känns som en härlig massage för ansiktet när man använder den! Den är till för foundation och jag anväder den till min Bare Minerals foundation och den fungerar perfekt till den! Kan varmt rekommendera den här borsten! Läs mer HÄR



Det finns så mycket mer att utforska på Sigmas hemsida. Gå in och kika och lämna gärna en kommentar om ni har några frågor eller funderingar!

Sigma Beauty

♥ Aida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0