28 Neutral palette


Strax innan jul köpte jag den här paletten från Ebay och jag ÄLSKAR den!
Paletten består av 28 neutrala ögonskuggor som passar perfekt för att användas varje dag om man ska till skolan eller jobbet.
Det finns även många mörkare nyanser av brunt och lila så man kan änvända den här paletten till fest också =)

skuggorna är av bra kvalitet, lätta att använda, bra pigmentering av färgerna, helt enkelt en riktigt bra palett att ha i sin samling!

Jag köpte den via ebay tack vare ett tips från en tjej på Youtube. Säljaren på Ebay är http://stores.ebay.com/jolieeeeeboutique

Total med frakt kostade den här paletten 95 kr! Galet bra pris! Säljaren som jag köpte från är på semester för tillfället och kommer börja sälja igen den 10 februari.

En video från Youtube med swatches på alla färger: http://www.youtube.com/watch?v=hmAYk62U6hA







♥ Aida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0