November favoriter





Happy december allihopa!

November har äntligen passerat och det är dags för november favoriter. Detta är några saker som jag har tyckt extra mycket om under november månad:

1. Coastal Scents 10 blush palette
Köpte denna palett för ca 1 år sedan och har nyligen återupptäckt den. Paletten bjuder på bra variation av färger, smidigt med alla färger man kan tänka sig behöva i en palett och det är nog därför jag har använt den så mycket den senaste tiden.

2. ELF Mineral Lipsticks
Varje gång jag gör en beställning på ELFs hemsida så klickar jag hem en sådan här goding! Riktigt bra läppstift till ett suveränt pris!

3. Glossybox
Äntligen i Sverige! Längtar så efter att få min första Glossybox i mitten av månaden!

4. L'anza Healing strenght silk serum
Den här produkten upptäckte jag i slutet av oktober och jag älskar den! Passar er som har frizzigt hår eller om ni vill ha extra glans. Jag köpte min här

5. Too Faced Naked eye palette
Köpte den här paletten på flyget hem från Kreta i somras. Passar perfekt för de där dagarna när man känner sig lite lat och vill ha en snabb, enkel och snygg sminkning.

6. bareMinerals Mineral Veil
I somras började jag använde bareMinerals foundation och älskade allt med den utom att den gjorde mig lite oljig i pannan. Fick nyligen tipset att testa applicera Mineral Veil före foundation och det fungerade verkligen!

7. Boktips - Niceville
Läste nyligen ut boken Niceville efter att ha blivit tipsad om den av vänner och jag måste hålla med dem om att den är riktigt bra! Nu ser jag fram emot att se filmen som bygger på boken, har hört att den ska vara riktigt bra!

Det var alla mina favoriter för november månad. Önskar er en riktigt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Grymt kul att du är med och tävlar hos mig :D

2011-12-04 @ 21:14:44
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0