Enklaste sättet att ta bort nagellack





Den här lilla burk från Depend har gjort nagellacksborttagning så snabbt och enkelt!
Allt du behöver göra är att doppa in nageln i hålet, vänta ca 10 sekunder och gnugga nageln lite lätt mot skumgummit och nagellacket är borta.

De håller riktigt länge, den förra burken jag hade höll i ca 4 månader och jag målar mina naglar minst två gånger i veckan.



Enda nackdelen jag har märkt är att den torkar ut huden runt nageln lite, men för min del är det värt det då jag ändå använder nagelolja efteråt.

Den finns att köpa på många olika ställen bland annat Åhlens, Lindex och HM. Kostar ca 60:-



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Den där är helt galet bra :D

2011-12-13 @ 12:56:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Aida

Visst är den! Använde den idag och blir alltid lika glad att se hur bra den fungerar =)

2011-12-13 @ 13:36:03
URL: http://aidalovesmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0