Decemberfavoriter!





GOTT NYTT ÅR!

Årets första inlägg för summera mina favoriter från den föregående årets sista månad.

Babyliss Easy Curl
En jättebra locktång som ger fantastiskt fina lockar på nolltid. Finns att köpa lite överallt, jag köpte min på NetonNet för 299:-

Urban Decay Naked Palette
Har använt den här paletten så mycket den senaste tiden, användes både till julsminkningen och nyårssminkningen. Är så sugen på att köpa uppföljaren Naked 2 men jag har inte kunnat hitta någon nätbutik som skickar till Sverige än.
Orginalpaletten finns tillgänglig på BeautyBay

Moroccan Oil
Fick en liten flaska av Moroccan Oil i min GlossyBox och jag har använt den nästan varje dag sen dess. ÄLSKAR DEN! Är utan tvekan den bästa upptäckten under 2011!
Ska beställa en ny flaska från Lyko där den kostar 339:-

Oliv Naturell Cleansing Mousse
Har använt den här i ett par månader för att tvätta bort sminket på kvällen och den fungerar väldigt bra. Den tar bort allt smink, huden känns fräsch och len efteråt och den kostar endast 60:- Kan inte bli bättre =)
Finns att köpa på bland annat Åhlens och H&M.

Miss Dior Cherie
Fick den här underbara parfymen i julklapp av min älskade sambo. Har suktat efter den hur länge som helst men alltid varit lite för snål för att köpa den till mig själv. Nu står den så fint på mitt sminkbord och jag blir lika glad varje gång jag ser den där =)
Den finns att köpa på bland annat Kicks och kostar runt 850:-

Vera by CCS 24 hour Face Cream
Detta är en härligt lätt men ändå väldigt återfuktande ansiktskräm som luktar fräscht och gott. Har gjort underverk för min torra vinterhud. Finns att köpa på apoteket för ca 130:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0