Februari favoriter

Detta inlägg handlar om mina februari favoriter, dvs produkter som jag har använd, upptäckt och gillat under fabruari månad.
Fick inspiration till detta från makeup - tjejerna från Youtube som gör videos om detta varje månad och jag ska försöka göra ett sånt här inlägg i slutet av varje månad.

Månadens favoriter ser ut såhär:





Decubal - Detta är en läpprodukt som räddade mina oerhört torra och spruckna läppar.

SJP Lovley - En härligt frisk doft, parfymen som jag har använt mest är utan tvekan Sarah Jessica Parker Lovley.

Mint Julips - Återigen en läpprodukt, denna är från Lush och är en läppskrubb.

White cap - ett underbart nagellack från China Glaze som jag inte får nog av!

ELF Blushing Rose - Rouge från ELF.com, en vacker vinternyans med lätt guldskimmer.

Batiste dry shampoo - Ett torrshampo för brunetter, love it!

Fruits de Noel - En duschkräm från Yves Rocher som doftar apelsinchoklad! 

Sigma - Underbara sminkborstar från Sigma, speciell favorit är F80 Flat kabuki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0