Tomten jag vill ha...




Sigma Cities Collection - London

Lite nya sminkborstar skulle gärna få finnas under granen i år. Detta set från Sigma är urtjusigt!!

Pandora Cupcake Charm
Ända sen jag fick mitt Pandoraarmband i somras har denna funnit på min önskelista, så söt!

Moroccan Oil
Har hört så många positiva saker om den här hårprodukten, skulle vara kul att testa =)

Urban Decay - Book of Shadows
Årets nyhet från Urban Decay ser helt fantastisk ut, så många fina skuggor plus en eyeliner, primer potion och mascara!

Sephora by OPI Wonderland Eighteen Mini Nail Color Set
Har alltid varit nyfiken på dessa nagellack men det går inte att få tag på dem i Sverige. Kanske borde önska mig en resa tll New York istället så jag kan köpa dessa =)

Clarisonic Mia
Ännu en produkt som jag har hört mycket bra om och är nyfiken på att testa. Ska göra underverk för huden och så är den ju så söt och rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0