GlossyBox December 2011

I fredags hämtade jag min första GlossyBox på posten =) Eftersom det är december och jul så var månadens box röd istället för rosa, så fin så fin =)









Denna månad skickades fem olika varianter av lådan ut, jag fick denna:


En närmare titt på produkterna



MORROCAN OIL
Två prover á 10 ml fick jag, en Oil treatment för alla hårtyper och en Light treatment för fint eller ljust färgat hår.
Priset på fullstorleken 100ml är 339:-



L'OCCITAN SHEA BUTTER HANDCREAM & FOOTCREAM
En riktigt tjock handkräm för torr hud men en doft av mandel och en svalkande fotkräm. Läste på feeluniqe.com att handkrämen är en av deras storsäljare, ska bli spännande att testa. Forkrämen kanske jag sparar till sommaren då det är en svalkande forkräm.
Proverna är på 10 ml. Pris för fullstorlek 150 ml är 225:-



CHLOÉ EAU DE PARFUM
Blev först lite tveksam när jag såg att ett parfymprov hade skickats med då dessa brukar komma i de där små tuberna men här fick man en miniatyr flaska =) SÅ SÖT! Flaskan innehåller 5 ml och doftar underbart gott och passar bra som en "everyday" parfym.
Fullstorleken 50 ml kostar 735:-



LUXIT ORGANIC CARE
Från detta svenska hudvårdmärket fick man två produkter, Revitalize Facial Cream (5 ml) och Balance Facial Wash (25 ml).
De använder bara ekologiska ingredienser som till exempel svartvinbärsolja, ljung och havre. Har aldrig hört talas om detta märke förut så det ska bli spännande att testa och leka med dessa.
En fullstorlek Facial Cream är 50 ml och kostar 465:-, Facial Wash är 135 ml och kostar 265:-



DUWOP LIP VENOM
Jag fick tre mini läppglans som är 1.5 ml/styck. Dessa små sötisarna är lip plumpers och sägs ge extra volym till läpparna. Har hört talas om dessa på Youtube men jag har aldrig testat dessa eller någon liknande produkt, med andra ord så är detta ännu en ny och spännande leksak =)
Fullstorleken är 3.5 ml (alltså lika mycket som alla tre minisar tillsammans) och kostar 175:-



CHOKLADPARLINER FRÅN NK
I lådan hittade jag även dessa två sötsaker från NK. En NK specialpralin med kaffe- och punch smak och en Champagnetryffel med smak av vit choklad och champagne =) MUMS!

Det var allt som kom i min första Glossybox. Jag är väldigt nöjd med vilka märken de har lyckats få med i lådan, hade önskat att man fick en produkt i fullstorlek eftersom det just var den första lådan, det hade varit perfekt då.
Nästa månad hoppas jag på lite mer sminkprodukter.

Bäst i månaden låda: Morrocan Oil och Chloé parfymen

Mitt betyg för GlossyBox December 2011 4/5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0