Mars favoriter


Använder Bare Minerals foundation varje varje dag! LOVE IT! Finns att köpa på Åhlens och Kicks men jag skulle rekommendera att ni köper den via http://www.feelunique.com/ då den är mycket billigare där och frakten ingår i priset =)


Skin 79 BB Cream - En slags foundation som är väldigt populär i Asien. Ursrungligen utvecklad för patienter som har genomgått platiskkirurgi. Den täcker bra, känns lätt, motverkar rynkor mm. 
jag köpte min via Ebay, vet ej om man kan köpa den i Sverige.


Urban Decay Naked Palette är en självklar favvo! Superfina ögonskuggor! LOVE LOVE ♥
Vet ej var man kan köpa den i Sverige, jag köpte min i London.

Nivea Pure & Natural day cream använder jag varje dag! Luktar fantastiskt, innehåller inga parabener och gör huden silkeslen och mjuk. Finns att köpa på Åhlens, Lindex mm.






ELF studio blush och ELF studio blush brush.
Dessa rouge är sååå bra! har använd dem hela månaden och borsten verkligen den perfekta borsten för rouge! 
Priset är också mycket bra, finns att köpa på http://www.eyeslipsface.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0