Skönhetsbibeln


Fyndade den här fina boken på Åhlens stora "Halva reapriset rea" idag. 

Boken är skriven av Karina Ericsson Wärn som är en välkänd modeskribent. I boken går hon igenom allt man behöver veta om hud, hår, smink, kurer, produkter, hemmakurer mm. 

Så här står det om boken på Bokus hemsida:

I Skönhetsbibeln delar Karina Ericsson Wärn med sig av allt du behöver känna till för ett snyggare jag. Grundligt går hon igenom hela kroppen från håret ner till tårna. Hur du blir av med celluliterna, lägger en perfekt foundation och döljer skavankerna med concealer. Men också hur du framhäver ansiktet med rouge och ögonen med ögonskugga, plockar ett par välformade ögonbryn och lägger på ett läppstift som sitter länge. Och självklart, vilka redskap du ska använda.

Men eftersom skönhet inte alltid är naturlig har det fejkade också fått visst utrymme, som hur du blir perfekt brun utan sol, får ett bländande vitt leende, blir av med rynkan mellan ögonen eller förlänger din korta page till lördagens party. Dessutom får du en uppsjö tips och råd om de bästa skönhetsprodukterna.

Verkligen allt om smink, perfekt hår, skräddarsydd hudvård, proffsens hemligheter och tidsbokade ingrepp!


Är du en beautynörd som jag så kan jag vart rekommendera den här härliga boken. Skynda till din Åhlens butik och kika, jag hittade den i Örebro för endast 70:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0