Torrschampo för brunetter!

Batiste Coloured Dry Shampoo Brunette



Å så glad jag blev när jag hittade den här produkten! 

Mitt hår blir snabbt oljigt efter en tvätt och jag använder därför torrschampo mellan tvättarna. Innan jag hittade den här produkten använde jag vanligt torrschampo som består av ett vitt pulverliknande ämne.
Detta funkar ju bra för personer med ljust hår men för mig som har brunt hår ledde detta till att håret fick en konstig grå/vit nyans och såg smutsigt ut.

Det problemet är nu löst tack vara den här produkten! Istället för vitt pulver har denna ett brunfärgat pulver som smälter in perfekt med mitt hår. Enligt deras hemsida ska det finnas en för svart hårfärg också men jag har aldrig sett den här i Sverige.

Den för brunt hår finns att köpa på Åhlens.

♥ Aida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0