Mirakel för torra, spruckna läppar!


Decubal Lips and Dry Spots Balm



Den här hårda vinterna som vi har haft har totalt torkat ut mina läppar! Pratade med min mamma om det och hon gav mig den här produkten och sa att den var riktigt bra för torra läppar. Hon hade helt rätt!

På bara ett par dagar försvann torrheten helt och läpparna känns nu återfuktatde och mjuka =) Den hjälpte även till att ta bort sprickor i läpparna som jag har haft i över en månad och som andra krämer inte har kunnat bota.

Det här är en mycket fet salva som återfuktar läppar och andra torra hudpartier. Den innehåller lanolin och bivax, oparfymerad och har hela 99% fetthalt!

Finns att köpa på de flesta apotek.

♥ Aida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0